måndag 12 mars 2012

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder

Idag är det måndag och jag är ledig! Det är jätteroligt att jobba, men härligt med sovmorgon, tid att njuta och bara släppa allt en stund. Jag är väldigt sugen på att åka slalom här, nästan alla andra i personalen brukar göra det. Jag har inga egna slalomskidor, men man kan hyra! Igår bestämde jag mig för att jag ville ägna min lediga dag utomhus, för att just åka utförs. Det visade sig dock vara snöSTORM idag. Det känns som ett äventyr bara att öppna ytterdörren!


Idag är verkligen den perfekta dagen att prova om det faktiskt finns dåligt väder, eller om det faktiskt är möjligt att vara utomhus ändå. Jag tar på mig så mycket kläder jag kan, så får vi se! Men slalom, får vänta till en vackrare dag! :) 

1 kommentar:

Hej! Vad tycker du?